Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.
Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφομένων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
Tό FOTOCOM, διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.
Επιστροφές είναι δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος χωρίς να έχετε την υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους της επιστροφής, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα. Τα έξοδα αποστολής επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα χρήματα θα αποσταλούν σε τραπεζικό λογαριασμό (Εθνικής, ή Alpha) που θα μας δώσετε μέσα σε 10 μέρες που θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.
DOA/DAP
O κατασκευαστής, παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης. Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής:
- Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής (DAP/DOA) της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε Κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από Εταιρεία σε Εταιρεία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής.
- Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε για το (DAP/DOA) ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή.
- Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση (DAP/DOA), λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε Κατασκευαστή στη Χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται (DAP/DOA) αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ' όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το κατάστημα FOTOCOM, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
- Το κατάστημα FOTOCOM, σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ' επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν:
- Η βλάβη αποδειχθεί ότι υφίσταται υπαιτιότητα του καταναλωτή με επίσημο έγγραφο από το επίσημο τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή (σχετικά με την εγγύηση όσον αφορά την υπαιτιότητα του καταναλωτή, μπορείτε να ανατρέξετε στους γενικούς όρους εγγύησης του καταστήματός μας).
- Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ).
- Εκπέσει ημερολογιακά το χρονικό διάστημα ισχύος της Εγγύησης το οποίο αποδεικνύεται μεταξύ αντιπαράθεσης της απόδειξης (ή τιμολογίου) αγοράς και του παραστατικού παραλαβής από το κατάστημά μας προς έλεγχο.
- Εάν η συσκευή σας δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημά μας ή αν ο μοναδικός Αριθμός ΙΜΕΙ που αναγράφεται ευκρινώς στο παραστατικό αγοράς δεν είναι όμοιος με αυτόν της συσκευής που θα μας προσκομίσετε.
Αν για οποιοδήποτε λόγο έχετε επιπρόσθετες απορίες σχετικές με τους όρους ή τους τρόπους παροχής της εγγύησης DAP/DOA, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας κατατοπίσουμε σχετικά. Σε κάθε περίπτωση δεσμευόμαστε ότι με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, σας παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές και ποιοτικούς ελέγχους της παγκόσμιας αγοράς.
Προσοχή: Όλες οι συσκευές της Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία DOA
Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους όρους χρήσης.